اشمبم مثه هرشب دوباره برات گریه کردم ....:(:(:(:((((

اشمبم مثه هرشب دوباره برات گریه کردم ....:(:(:(:((((

متن انگلیسی آهنگ کجایی مرتضی پاشایی

اشمبم مثه هرشب  دوباره برات گریه کردم گریه کردم گریه کردم

که شاید منو ببینی بگی برمگیردم

امشبم زول زدم مثه هرشب به عکست رو دسک تاب

گریه کردم گریه کردم که شاید بگی برمیگردم

هیچ وقت نمیتونی برگردی ولی بخدا زوده زوده واسه رفتن

اما

......

هیچ وقت از قلب ما نمیری بهش ایمان پیدا کردم



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت21:33---21 فروردين 1394
حذفش کن قهوه ای کردی آهنگو.درضمن زول نه زل
پاسخ:ههه ما انتقاد پذیریم حرفتو بزن 1-منظورت از قهوهای چی بود؟ها؟ 2-روی عکسو نگاه کن عینکت یادت نره 3-زل مثلا درسته خانوم معلم دیکتتم ضایت کرد خخخخ نه زل نه زول ضل درسته اما من بخاطر تصویر زول نوشتم قابل توجه همه دوستای گلم ک سرمیزنن ممنونم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 فروردين 1394برچسب:عکسای خفن مرتضی,بیوگرافی مرتضی پاشایی,خاص پاشایی, ] [ 1:54 ] [ المیراجوووووون ]
[ ]